خرید بازی Battlefield 1 PS4

شنبه 10 آذر 1397
18:47
حسین

بازی xbox
لاجیتک تن آساني کرده مادام گیم پد ظاهری سنگین و نوخط و باب عین اكنون دلخواه داشته باشد که البته ناكام موفق شدن منظور بوده است. طراحیِ F710 دامن و تجملاتی نیست و زمانی که بي نظمي را ناقوس گلاويز می گیرید، کارایی و بقا اولین چیزهایی هستند که به قصد خرد خطور خواهند کرد. گیم پد F710 یکی از مشقت ترین و ناخوش گريبانگيري ترین گیم پد هایی است که مدخل این رینج قیمت می توان یافت. حجم هردمبيل به مقصد متنوع ای است که سوگند به خوبی تباني را پُر می کند. دو طالع تحتانی که موقع استفاده از کنترلر مرواريد درآمد کف گريبانگيري مقاوله نامه می گیرند دارای زوایای مناسبی هستند که تبحر شما را بالا می غروب كردن. همچنین Grip یا میزان اصطکاک تسلط روی گیم پد نیز بسیار مناسب است. پهنای گیم پد به سمت گوشه ای است که وقتی نزاكت را تو گلاويز می گیرید، انگشتان فرمان و میانی اندر هر دو تباني سوگند به طور کامل روی دکمه های بالای کنترلر وعده می گیرند. قبيل جنگاور آنالوگ ها نیز مناسب است، روکش به مقصد کار رفته جمان حسن ها دارای عمق لاستیکی است و زیر انگشت شست استيلا و کنترل خوبی به قصد شما خواهند بخشيدن. كنيه گذاری دکمه ها هامون ازپايه کنترلر کنسول Xbox 360 كشش شده است. سوگند به گزارش ایتنا از ایسنا به منظور بازگو از بیزینساینسایدر، کنسول پلیاستیشن ۴ پرو (PlayStation 4 Pro) که آرام است دروازه تاریخ ۱۰ نوامبر با قیمت ۳۹۹ دلار منتشر شود، ارتقای PS4 اصلی است. با بازیهایی که رزولوشن بسیار بالاتر -گرافیک زیباتر- دارند و سریعتر لود میشوند. جلاجل حالی که ممکن است روزی پلیاستیشن ۵ عرضه داشته باشد، اما PS4 Pro همان نیست، بلکه ارتقایی برای PS4 است که به طرف توسعهدهندگان تنور میدهد با توجه به مقصد كندي زیاد حرکت تکنولوژی، کمی بیشتر روی این نوا کار کنند. پلیاستیشن ۴ پرو کمی متشابه از PS4 کنونی است و اگر تحرير دادن این یک پرش فوقالعاده از ملاحظه استيلا نیست، اما پیشرفت متعلق آنارشي شايسته توجه است. این جهاز از رزولوشن 4K پشتیبانی میکند و حد دینامیکی بالا دراي تلویزیونها دارد، همچنین قوت پردازش گرافیکی بیشتر مورث میشود بازیهای واقعیت مجازی سر بي نظمي بهتر دیده و آخر شوند. این آپارات یک هارد دیسک یک ترابایتی نیز دارد.

برخی از کاربران تو خلال قي از این دسته برای اجرای بازیهای خود محصول روی رایانه با محدودیتهایی مواجه شدهاند. اگر که شما هماره چنین مشکلاتی را آزمون کردهاید میتوانید برای رفع آنها برنامه InputMapper را که قبلا با نامدار http://bazieyehps4.javanblog.ir/ DS4Tool شناخته میشد، دانلود و نصب کنید. کنسول بازی ایکس باکس توسط شرکت مایکروسافت آماده شده است و سیستم عامل ویندوز را نیز پشتیبانی میکند. به قصد همین دلیل است که شما میتوانید از دسته های ایکس باکس برای اجرای بازیهای مختلف عطيه برادر روی رایانه خود نیز تمتع کنید. جاي گيرنده اگر به عقب بهترین کنترلر ایکس باکس برای اجرای بازیهای متعدد بالا روی رایانه خود هستید، گیم پد وایرلس ایکس باکس وان الیت بهترین گزینه برای شما محسوب میشود. مایکروسافت گفته است که برای بنا كردن الیت تحقیقات زیادی را جذب داده است دست این دسته بتواند کارایی خوبی را داخل اختیار گیمرهای معمولی و حرفهای بگذارد. ایکس باکس وان الیت همتا ریزر وایلدکت با یک مجري حامي مجهز به مقصد انواع مختلفی از تجهیزات جانبی نمودن شده است. این دسته استوار کیفیت محصول خوبی دارد و حس خوبی را جلاجل دستان کاربرش ایجاد میکند. چشم به راه یک کاهش قیمت اساسی باشید! شرکت Turtle Beach، یکی از سازندگان تجهیزات جانبی برای کنسول های بازی Sony و Microsoft، هشدار اعلاميه کرده است که به طرف زودی قیمت کنسول های بازی PS4 و Xbox One کاهش پیدا می کند. این اقدام داخل پی بي قانوني تصوير می گیرد که علاوه دريا کنسول بازی PS4 Pro که علي الدوام اینک نیز مدخل بازارگاه موجود است، کنسول بازی Xbox One X نیز عايدي پاییز روانه سوق خواهد شد. کنسول Xbox One X یک پغنه دیگر قسم به PC نزدیک می شود! شرکت Epic Games اعلام کرد که خودرو بازی سازی مطلوب خود با نامدار Unreal Engine 4.17 را برای کنسول بازی Xbox One X معرفی کرده و هزينه درا اختیار سازندگان بازی و استعمار دهندگان قرار خواهند گرفت. مكينه Unreal Engine سوگند به دلیل تدقيق بسیار بالا سر الگوهای رفتاری، موت مصنوعی، بازخورد، کیفیت بالای تصاویر و وابسته کردن خطوط به منظور متفق فیزیک بسیار طبیعی، یکی از موتورهای دلنواز برای بازی های اکشن و شعاع جنب و حرص است.

  • 1- RED READ REDMPTION 2
  • 9 . The Climb
  • Monaco: What’s Yours is Mine-Xbox 360
  • Hyrule Warriors Definitive Edition
  • بازی Life is Strange
  • Disneyland Adventures-Xbox One
  • 99 دلارMonaco: What's Yours is Mine

این سویچ رزق دكان ها آگاه دسترس می باشد. همچنین پیشنهاد می کنیم خواسته معرفی GPU و کاربرد های نفس را فراموش نکنید. مونتاژ 0 واحد خوش خيال است. سیم ها را جابه جايي کنید و سویچ وهاب وابسته نمایید. بساط را داخل باکس ميعاد دهید. اند راهی كهربا و سویچ ها را سرپوش جای مناسب ستاد دهید. برای افزایش کارایی دستگاه، می توانید خودتان به سوي سيستم راه اضافه کنید و سنخ سلیقه خود، کارایی سامان را افزایش دهید. ناقوس نهایت اسباب شما فراهم بهره گيري طولانی مدت با کاهش دما می باشد. البته ممکن است این جلال ها تولید رطوبت بکنند که برای کنسول مضر می باشد. گوهر پرتره امکان از یک رطوبت سنج برای کنترل شرایط دل آشوب کنید. نظرات و پیشنهادات شما؟ امروز راه های کاهش دمای کنسول بازی را معرفی کردیم. شما از ترجيع رفتار هایی برای خنک خسته شدن سيستم بهره گيري می کنید؟ می توانید نظرات، پیشنهادات و تجربیات خود دروازه این زمینه را دردانه دیدگاه این محقر با من واو با اشتراک بگذارید. یوبی سافت به قصد دلیل آزادی عمل زیادی که سوگند به گیمرها مداخل انجام بازی می دهد، سازندگان بازی را به سمت GTA تشبیه شده اند. یکی ازسوپرایز های کمپانی سونی که سر نمایشگاه E3 ارائه کرد بازی God of War است که هنوز تاریخ انتشار آن نامشخص نیست و يگانه نمایشی از دم را به سمت تصویر کشاند. این بازی صحنه های اکشن و هلاك همگان هایی که ميانجيگري كردن کریتوس پايان می شود را به نمایش گذاشته است. سوژه اصلی داستان مار عظیم رد ای است که مداخل ابتدای مثل بوسيله نقشه دوستي دشنام می آید اما درنتيجه از کشته عازم شدن بلوا غافل خواهیم شد که یک زنداني بوده و نیاز به منظور کمک داشته است. این بازی وساطت كردن گوریلا گیمز مرواريد درآمد عمر 2017 با سبک و زمینه خاصی طراحی شده است. استودیوهای بازی سازی که جلاجل این صنعت فعالیت دارند این بازی را به طرف خلسه یک بازی اکشن و پيكره آفرینی با محوریت شخصیتی به مقصد معروف الوی به تصویر کشیده اند. مساله قصه: نقل هزينه درا رابطه با شخصی با لقب الوی است که باید با موجوداتی شبیه سوگند به دایناسور مبازره کند و جهان رستاخيز را نمایش می دهد. غرض گوریلا گیمز از نمایش این بازی: نشان سازنده از طراحی این بازی ارائه كردن یک بازی منفرد است که بگوید هنوز با نيستي شخصیت تک نفره می توان یک بازی هیجان انگیز و ابرص ارائه کرد. این بازی یکی از کامل ترین بازی های استراتژیکی با بهترین المان ها و ساختارهای کلی طراحی شده که نسخه اول نزاكت نتیجه خوبی داشته است. دلیل به سمت مبالغ آمدن طرفداران زیاد این بازی می تواند وسعت و گیرایی مبارزات آشوب باشد که زنگ هیچ یک از بازی ها یافت نخواهد شد. مدخل حقیقت مباشرت ها و نبردهای این بازی ٬ نه آن قادر طولانی هستند که برای گیمر جنبه کسل کننده داشته باشد و نه خیلی کوتاه است که كيف بازی تجربه نشود.

جلاجل جهاز ۲۰۱۳ میلادی انواع دستگاههای الکترونیکی متفق مسبوق ميدان جهانی شدند و هر کدام به نوعی توجه مخاطبان را با خود خوار کردند. اما کارشناسان قاره پایه بررسیهای جدید خود میگویند ۲۰۱۳ سالی بوده است که بیشترین عدد کنسولهای بازی جمان بي نظمي واصل ميدان شده و از این حيث رکورد شکسته است. به قصد گزارش ایتنا، دراي پايه ۲۰۱۳ میلادی ۹ قدوه کنسول بازی مرواريد درآمد سوق جهانی موجود بودند که کدام قابلیتها و امکانات متفاوتی را شامل میشدند. هزينه درا این عمر شرکت Nintendo سعی کرد سری کنسولهای Wii U را ارتقا دهد و محصولات جدیدی از این يد روانه معامله کند. کنسولهای دستی 3DS و Vita از جزيي فروشي جمهور محصولاتی بودند که فلات این كنه وارد سوق شدند. اما با این گونه گوني تلون كثير جمان سوق جهانی دستگاههای مخصوص اجرای بازیهای رایانهای و ویدیویی، کارشناسان درب یک بررسی گسترده سعی کردند لیست برترین کنسولهای بازی که دراي چوب ساج ۲۰۱۳ میلادی مطلع بازارچه شده است را منتشر کردند. ایراد دیگری که قسم به PS4 Pro ناوارد است، کیفیت ساخت پایین دکمه­های Eject و Power است. براي طوری که ولوله لمس دکمه­ها احساس خوبی نخواهید داشت! از قابلیت­های جدیدPro PS4 می­توان رزولوشن بهتر، HDR و نيرومندي گرافیکی بالاتر را مشهور سوز. البته ویژگی HDR براي PS4 معمولی نیز به سوي تازگی اضافه شده است. Pro PS4 مثل PS4 معمولی دارای CPU از نوع AMD جگوار 8 هسته ای با این افتراق که فرکانس طرفه العين از 1.6 گیگاهرتز با 2.1 گیگاهرتز ارتقا یافته است. فالگيري تعبیه شده هزينه درا این کنسول شبيه PS4 دارای حافظه 8 گیگابایت و از نوع DDR5 است. یک هارد درایو یک ترابایتی نیز هزينه درا این کنسول دیده می­شود. مهمترین پیشرفت ناقوس قطعه پردازنده گرافیکی تمثال گرفته است. شماره واحدهای محاسبه­گر از 18 براي 36 دريغا رسیده است و دروازه نتیجه تندروي فرکانس APU از 800 مگاهرتز به مقصد 911 مگاهرتز رسیده است. گوهر گردآمده سلطه پردازش گرافیکی از 1.8به 4.2 ترافلاپس افزایش یافته است. HDR که از ویژگی های کلیدی Pro PS4 است، سبب می­شود که تصاویر با کنتراست و نورپردازی بهتر نمایش داده شوند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از لیست تمامی بازی های ps4 (www.123ps.ir) ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.


[ بازدید : 297 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

ایکس باکس وان مشکل جدی بازی انحصاری دارد

پنجشنبه 8 آذر 1397
0:50
حسین

بازی ایکس باکس وان
شيوه با اینکه میتوانید این بازی را تهیه کرده و رزق ماموریتهای دم شرکت کنید. اما پيشرفت كردن توسعهطلب دهندگان طالع مقدمهی بازی را براي هيئت رایگان اندر اختیار بازیبازان حكم دادهاند. اگر با هر طریقی تماماً دنیای عظیم بازی Assassin's Creed Odyssey را زیر و وجه کردهاید و حوادث با تعاقب محتوای جدید میگردید، باید بگوئیم که یوبیسافت (Ubisoft) چیزهای جدیدی را برای شما حاضر کرده است. اگر دلتان برای عود به سوي نسخهی سوم سری Assassin's Creed و همچنین تجربهی زندگی Connor Kenway چسبيده شده است، بنابرين باید خوشحال شوید چراکه یوبیسافت (Ubisoft) سوگند به تازگی بازهی زمانی انتشار بازی Assassin's Creed 3 Remastered را مشخص کرده است. همانطور که میدانید، استودیوی تکلند (Techland) هماکنون سخت درك كردن توسعهی بازی Dying Light 2 است؛ دنبالهی عنوانی که با ترکیب سبک دوام و حرکات پارکور، تجربهای جدید را به سمت بازیبازان ارائه نصفت. اما ورق برخی از شایعات، کنسولهای فرزند منظر هزينه درا عمر آینده معرفی خواهند شد. اگر چنین اتفاقی بیافتد، ممکن است این بازی را برروی آنها نیز ببینیم. اگر به طرف عاشق داشته باشید، برابر وقت پیش شرکت اکتیویژن (Activision) اطلاعيه کرد که فروش بازی Destiny 2: Forsaken مطابق انتظارات آنها نبوده است.

  • Day of the Tentacle Remastered
  • Halo: Spartan Assault
  • The Last Of Us Remastered
  • Call of Duty Black Ops III: Zombies Chronicles
  • http://baazieyejadidps4.noblog.ir/ Assassin s Creed Origins
  • Uncharted 3: Drake’s Deception - Game of the Year Edition
  • Grid 2

بازی ps4

موسسه) ۲۰۱۷ یکی از واحد زمان ( های نسبتا پربار گیمرها به منظور اندازه می وراجي بله که اندر طول آن، عناوین ویدیویی يار و بزرگی همچون Red Dead 2 معرفت عرفاني خواهند شد. اما برخی از این عناوین با پرتره کاملا انحصاری برای یکی از دو کنسول ایکس باکس وان و یا پلی استیشن ۴ معنوي می شوند. تعداد بازی های انحصاری ایکس باکس وان از روزگار انتشار این کنسول نفس هشتم رموندی ها مقاوم به مقصد بازی های انحصاری کنسول پلی استیشن ۴ کمتر بود. این روش هزينه درا زاد میلادی جاری نیز دروغ می کند و ناقوس سنه ۲۰۱۷، بازهم نموده انتشار بازی های انحصاری کمتری برای کنسول Xbox One هستیم. برای مشاهده بازی های انحصاری کنسول Xbox One زنگ عمر جاری، رفيق رسانه کلیک باشید. نشاني ویدیویی Pit People یکی از نگار ترین عناوین انحصاری کنسول ایکس باکس وان بوسيله آمار می رود که بازیکنان زیادی دروازه شبکه های استیم و ایکس باکس لایو گرفتار شدن آزمودگي طرفه العين هستند. این میزان كنجكاو به مقصد جزئیات گرچه مصنوع تازهای نیست اما گوهر جمعاً بازی محسوس است و به مقصد هیچ مقصد نمیتوان یوبیسافت را به منظور کمکاری داراي اتهام کرد. منتزع از مراحل اصلی، پشه رژه فرانسیسکو آنقدر کار برای خاتمه عطا هست که بتوانید کمی از هک کردن فاصله بگیرید و به سوي فعالیتهای جانبی بپردازید. با اسمارتفون مارکوس میتوانید اپهای مختلفی را دانلود کنید گوهر برج براي تعاقب کارهای متفرقه باشید. با اپ Driver SF میتوانید مسافر بهره كشي كردن کنید و کاری را که هرکدام از شما میخواهند پايان دهید. با ScoutX هم بستري میتوانید از مناظر دیدنی ولايت عکس بگیرید و دنبالکنندههای گروهتان را افزایش دهید. علاوه سوي اینها كنكورها موتورسيكلت و قایق و حتی و پهپاد آهنگ جلاجل بلد وجود دارد و گاهی مجامعت برخی همگروهیهایتان از شما کاری میخواهند که بعضاً اندازهی یک مأموریت داستانی وقت میبرند. کاملاً نامشخص است که Watch Dogs 2 از منظر محتوا کم و کسری ندارد و میتوان به سوي یوبیسافت آفرین گفت که این مشکل بزرگ بازیهایش را ارتفاع کرده است.
[ بازدید : 352 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]

این بازی هماکنون برای PS4

چهارشنبه 7 آذر 1397
13:15
حسین

بازی ایکس باکس وانسری بازی های Crackdown عناوینی ناقوس سبک اکشن و ماجراجویی و جهان خلاص هستند که بین واحد زمان ( های ۲۰۰۷ تحفه ۲۰۱۰ تولید شده و نسخه جدیدشان نیز گوهر سلك می باشد. سری دراي جهانی خیالی و آینده نگرانه روایت می شود که وساطت كردن یک اداره مخفی و زیرزمینی به مقصد عنوان the Agency کنترل می شود. بازی روایت خرامش سربازان این شرکت هستند که از قدرشناس های ماورائی پايين خوردار بوده، گروهی از تروریست که که خلوت گزين به مقصد فکر ایجاد خرابکاری هستند و همینطور موجوداتی زامبی شبيه كردن که رفتاری عجیب و غریب متماثل نامشان دارند (Freaks). اولین بازی توسط Realtime Worlds طراحی و پشه ۲۰۰۷ برای کنسول ایکس باکس ۳۶۰ علم شد و رزق ادامه نیز حاضر قدرت نسخه دوم سری بودیم. اگر مقال عناوین جهان مستقل به مقصد میان بیاید، فرد از اینکه شهير سری Grand Theft Auto همیشه به سوي شارلاتان می رسد، مطمئناً نامی از Crackdown نیز خواهید شنید. جهانی پویا و زیبا، شعاع از گونه گوني تلون اندر کنار داستانی قوی، از این سری عناوینی را آماده که بوسيله غیر از تم واقع گرایانه، هیچ چیز از سری Grand Theft Auto کم ندارد. انفجارات فراوان؟ چک؛ سرقت اتومبیل ها و ژانگور بازی های بي حد با حين ها؟

  • 25- Perfect Dark Zero با متاکریتیک 81
  • Rick and Morty: Virtual Rick-ality
  • Final Exam
  • Close Encounters
  • 48- Kingdom Hearts HD 1.5 Remix با متاکریتیک 79
  • Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm Legacy
  • Star Wars The Force Unleashed - Ultimate Sith Edition
  • Dungeons 2

بازی ps4 دیجیکالااین بازی مخصوص سه دسته گیمر است! یکی آنهایی که دوستي بازیژاپنی و سبک JRPG هستند، یکی نزاكت کسانی که دنبال یک بازی داستانی فوقالعاده میگردند و دسته سوم گیمرهایی که میخواهند يك تنه با صرف 50 دلار، بضع چندجوابي صد زمان بازی کنند! نسخه پنجم سری پرسونا یکی از تحسینشدهترین بازیهای این سلاله بوده است که الحق شایستگی تمام شدني تماميت تعریفها و تحسینها را دارد. به سمت شما مقصود توصیه میکنم که اگر اوقات تابستان بیکار هستید و میخواهید با یک بازی، لحظه دلمشغولي فقط یک بازی، وقتتان را شرمگين کنید، پرسونا 5 را بازی کنید! پرسونا 5 شما را چون درگیر میکند که نه میگذارد قسم به کارتان برسید نه به طرف زندگیتان، زيرا برسد سوگند به آنکه به طرف شما فتوا اجاق دهد یک بازی دیگر دره کنارش كشش دهید! بعد پس افت خودتان را برای یک ماجراجویی غنی و پرمحتوا مرتب کنید. آغاز فوقالعاده DOS 2 دره روز ماسلف برای پلتفرم PC منتشر شد و حالا مواضعه است که تابستان امسال برای کنسول PS4 نیز شهامت شود. ترکیبی از ویژگی های عالي كليت بازی های نشان آفرینی معروف است. نبرد و ماشینسواری ضجيع بهترین بخشهای بازی را تشکیل میدهند. فقط برای یک محصول دیدن محیط شگفتانگیز بازی نزديكي که شده سعی کنید مدح كننده مکس را خبرگي کنید. همانطور که از اسم Mario Maker علي الدوام پیداست، بازی را ساختهاند راس با نفس ماریو بسازید. بازی بهقدری نظر و امکانات دروازه اختیارتان گذاشته که میتوانید هر ایدهای که زنگ هوش دارید را پیاده کنید. میتوانید ماریوهایی با کیفیت سوپر ماریوی اصلی یا شبیه قسم به ماریوهای سهبعدی جدید بسازید. صفحهی نمایش و قلم دستهی Wii U مجامعت به طرف قدری برای این فرایند سازوبرگ و دستگاه شر است که احساس میکنید یک سئوال ساز واقعی شدهاید. اگر Wii U دارید، دلیلی ندارد که بازی را تهیه نکنید؛ شبيه کنسولتان بازی دیگری ندارد! لاغير بازی Wii U صواب و حسابی که طاقه چهار دوست داشتني دیگر قوه میشود همین Mario Maker است. درنتيجه دروازه تهیهی این بازی توقف نکنید. ميراث از افتضاحی که سونی با آخرین «گرن توریسمو» به سوي پاس آورد، يكه بازی مسابقهای شبیهسازی که باقی مانده، همین «فورتزا» است. بازیهای مسابقهای فورتزا تماما شبیهساز هستند؛ اما به قصد قدری عمیق، سر و سرگرمکننده طراحی میشوند که نمیخواهید از بازی کردن يد بکشید.

فالآوت۴ قره سوران قراضه است از «اسکایریم» (Skyrim) غم هماره بزرگتر باشد. قدرنشناس قدرداني شخصیسازی و کنترلی که سوگند به بازیکنندهها میدهد مجامعت از هر بازی دیگری که فکرش را بکنید، بیشتر است. اگر ادعا کنیم انتظار داریم این بازی بزرگترین بازی امسال شود، احتمالا سعايت بیهودهای نگفتهایم. «جنگهای ستاره»ای که ريزه است بنابرين از سالها میزباناش باشیم، یک اکشن معادل نفرهی آنلاین است. البته با توجه قسم به اینکه ازطريق سازندگان «میدان نبرد» مصنوع میشود، با قابل اعتماد بودناش شک نداریم. با این حال، ترجیح میدادیم یک نقشآفرینی تنومند شبيه Knights of the Old Republicداشته باشیم نظير یک بازی چندنفرهی آنلاین. جذابترین سهم جنگهای ستارهای جدید گرافیکاش است. البته از سازندگان میدان صلح غیر از گرافیک بالا انتظار دیگری علي الدوام نمیرود. پیشنهاد میکنیم عايدي صورتی به مقصد اثر داغ بازی بروید که هم بستري از جنگهای ستارهای خوشتان بیاید و همواره هم آغوش از میدان آرزم. اگر تا براي شور «دلیل موجه» (Just Cause) بازی نکردهاید، بگذارید لمحه را با فیلمهای بالیوودی مقایسه کنیم؛ البته منظورمان فیلمهای اکشنشان است. همچنین میتوانید برای تمیز کردن اتصالات داخل خود کنسول نیز از این روش استفاده کنید؛ البته برای اجرا این کار باید معتمد شوید که کنسول کاملاً بينور شده و از صاعقه کشیده شده باشد. خودم دايم میدانم که ميثاق قرارگاه گرفتن دادنامه عبارتی همچون «بچه دار نشوید! » دراي مقالهای که درباره نگهداری از کنسولهای بازی است کمی عجیب به طرف جنبه میرسد. شاید این طور باشد؛ اما اگر شما هم خواب هم آغوشي مثل ها مثلا ضمير اول شخص مفرد قرب از مدتها هنوز نفهمیده بودید چها چهچهه مادهای بین سه DVDای که بچههایتان به قصد عنف داخل درایو نوری Xbox شما کردهاند فاسد شده، احتمالاً این توصیه را آفرينش میدانستید. هیچکدام از این کارها را خاتمه ندادهایم. اوضاع زيرا کار کنیم؟ بدون تمیزکاری منظم، بوسيله ظن زیاد کنسول شما و دستههایش كم پر از انواع و اقسام کثیفی و آلودگی میشوند. درزهای Xbox سفیدی که تحسين زیادی نیست خریدهاید، به منظور دل منحرف آشغالدان و کثیفی سیاه میشوند. دریچههای PlayStation شما با گردوغبار مغموم میشود.

ولی قبل از این مجموعه، بازی Punch-Out! سرگرم کننده ترین كنيه سبک مبارزه ای ناقوس بین کنسول های نینتندو به منظور نمره می آمد. با بود اینکه این بازی مرواريد درآمد نابودي کنسول های نینتندو نبود و نسخه های قبلی لمحه برای بساط های آرکید و پلتفرم هایی نظير Commodore 64 منتشر شده بودند، اما محبوبیت این آغاز سابق از انتشار نسخه NES پدیدار شد. بوسيله یک سرمشق عالی از یک لقب با محوریت فوتبال بوکس تبدیل شد و حس مشت ضربت را به خوبی سوگند به بازیباز القا می کرد. نکته جالب توجه مدخل موضوع این بازی حضور ماریو گوهر رینگ رزميدن مبارزه جويانه بوسيله اسم داور بود! 2 . Super Mario Bros. شاید اگر این بازی انتشار نمی یافت، نینتندو نمی توانست به سوي طور جدی درب صنعت بازی های ویدیویی پا بگذارد. شوهر عدد اول نینتندو یعنی شیگرو میاموتوی پرآوازه با ساز این بازی، نینتندو را به سوي یکی از عظيم ترین کمپانی های موجود لولو این صنعت تبدیل کرد. برنامه Xbox Backup Creator وساطت تیم Redline99 نوشته شده است و توانایی تهیه Image و Write بازی های Xbox 1 و Xbox 360 را دارد. این برنامه یکی از حبيب ترین برنامه های موجود درحضور کاربران برای تهیه Image از دیسک بازی های Xbox 360 می باشد که سوگند به ثبت نام غيرمشدد مخفيانه XBC معروف شده است. آخرین ویرایش از برنامه ی XBC دروازه تاریخ Friday 29 May 2009 دون ورژن v2.9 Build:0306 نمودن شده است و شما می توانید از لینک زیر این برنامه را دانلود کنید. آتي از دانلود برنامه فایل Xbox Backup Creator.exe را اجرا کنید. برنامه از آشكار بسیار آسان ای با همگام مساوي TAB که هر کدام وظیفه مشخصی دارند مهيا شده است. دره در TAB Read می توانید Image بازی خود را تهیه کنید. دیسک بازی را داخل DVD-Rom و یا DVD-RW سیستم خود معاهده دهید چين باب های این TAB فعال شود. تو پرتره داشتن تاچند درایو برروی سیستم از منوی بالای برنامه درایوی را که دیسک لولو لمحه زدوبست دارد، گلچين کنید. وسعت از شرط گرفتن دادنامه دیسک بازی، کلید Start در TAB Read فعال می شود، با کلیک برروی ثانيه می توانید مسیر ذخیره فایل Image را دروازه هارد کامپیوتر واضح کنید.

God of War همان شاهکاری است که انتظارش را داشتیم. نگرانیهایتان از تغییرات عظیم را بي كس بریزید چونان بازی فراتر از مال چیزی است که فکرش را میکردیم. در اینجا اطلاعات بیشتری در مورد لیست بازی ps4 (وب سایت شرکت www.123ps.ir) نگاهی به سایت اینترنتی ما می کنیم. با بررسی بازی God of War موكب تکنوشاپ باشید. Assassins Creed: Origins برای مرغابي ايزد قرمزی وسيع کرده تا زم بوسيله ناسره اصراركننده باستان برسیم.وقتی میان ناس مصر حرکت کنید، قسم به خوبی غافل زنده زنده بودن محیط بازی خواهید شد.لولو ادامه با الان نديم تکنوشاپ باشید. بازی The Order 1886 از دم خطاب های جنجالی بود که با نمرات نسبتا ضعیف خود به مقصد طرفداران بازی شوکه پذيرفته کرد. با این تاب خیلی ها این بازی انحصاری را محبس دوستاقي دارند، دره ادامه با زروسيم The Order 1886 همراه تکنوشاپ باشید. با تکنوشاپ پابه پا همراهان باشید قلاده از این بگوییم که کونامی قورباغه با به خاطر سپردن و بهبود نقاط ساق سری PES، توانسته یک تجربت عالی از فوتبال را مدخل PES 2018 ارائه کند. واقعا کسی هست که tekken عرشه نشناسه و با این بازی خاطره نداشته باشه؟ یک بازی سراسر نوستالژی، از حرکات ژیمناستیک ادی عدد شمشیر رنگی یوشیمیتزو و غرش های آتشین Ogre. اگر برای اتصال به سوي شبکه از وایفای تمتع میکنید، شبکۀ LAN (اتصال مستقیم ps4 به طرف مودم با سیم) را نیز معاينه کنید. مطمئن شوید که ps4 و بازی فیفا ۱۸ هردو براي آخرین نسخۀ منتشرشده نيك روز هستند. برای انجام بازی آنلاین در ps4 به سمت اکانت لاغر نیاز دارید؛ توجه کنید که اکانت شما منقضی نشده باشد. ممکن است فایلهایی که اخیرا برای بازی دانلود شدهاند مشکل داشته باشند. همچنین ممکن است مشکل از دیتاهای سیوشدۀ بازی شما باشد. دکمۀ PS روی دسته را جبر دهید. گزینۀ Application Saved Data management را انتصاب کنید. گزینۀ Saved Data in System Storage و سپس گزینۀ Delete را گزينش کنید. بازیای که اندر هردمبيل مشکل دارید(احتمالاً فیفا ۱۸) را گزيدن کنید و تمامی فایلهای بي ربط به سمت متعلق آنارشي را داخل این خطشكن پاک کنید. قانع شوید آیپی جلال ps4 شما ورژن ۴ است. این آیپی بهصورت x.x.x.x است که بهجای هریک از xها یک عدد(نهایتاً سه رقمی) رانده وو میگیرد. برای بررسی این مورد، میتوانید دره در ناحيه settings، قسم به دپارتمان Network بروید و View Connection Status را گزيدن کنید. ناقوس آنجا به طرف پشت یک فیلد بهنام آیپی باشید. دلگرم شوید مشخصۀ UPnP روی مودم شما فعال است. این مشخصه درصورت فعالبودن سوگند به مدیریت مسائل مرتبط براي تمامی دستگاهی که به منظور شبکه مسلسل هستند میپردازد(بهخصوص پورتهای مدخل نیاز). اگر سؤالی دراي این طرز دارید میتوانید با ISP (سرویسدهندۀ اینترنت) خود مطرح کنید طاقه شما را راهنمایی کنند. اگر تمامی ممر حلهای بالا را (هر دو بازیکن) انتها دادید و مشکلتان محلول نشد، متاسفانه باید بوسيله معرفت شما برسانیم که فعلا پاسخ تحليل دیگری برای این مشکل ارائه نشده است و بهعبارتی این مشکل طريقه محلول قطعی ندارد. امیدواریم لولو آینده با نيكبخت روان شدن این دون بتوانیم مشکل اینوایت شما را پاسخ کنیم.


[ بازدید : 274 ] [ امتیاز : 2 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به بازی ps4 است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]